Das Traumschiff - Nusantara
Captain Max Parger embarks on a journey to Nusantara with an unexpected passenger: Veronika Bruckner, the woman who has captured his heart. To the surprise of his crew, Max isn't just bringing aboard a mere acquaintance from his shore leave. For Max, Veronika is much more than a fleeting holiday romance.