Das Traumschiff - Walvis Bay
The Dreamship sails to Swakopmund, bringing unexpected surprises, especially for Captain Max Parger. After departure, a basket with a crying baby is discovered in his cabin, accompanied by a note claiming that the child is his. Both Captain Parger and Staff Captain Grimm deny involvement. It remains to be seen who the real father is.