Das Traumschiff - Curaçao (2025)
Captain Max Parger and his crew head towards the harbor of Curaçao, an island famed for its picturesque beaches, coral reefs, and sea turtle nesting sites. Young Mia, eager to witness one herself, journeys to Curaçao with her father, novelist Philipp Korte. Together, they form a tight-knit team ready for discovery.