Das Traumschiff - Coco Island (2022)
Captain Parger sets sail for Coco Island on a Christmas-at-Sea-themed cruise to the Maldives. Onboard the Dreamship, the guests and crew celebrate the holidays. Daniel Himmelberg invites his blended family to join him on the voyage to share the festive season with loved ones, creating a heartwarming gathering on the high seas.