Blindspot
Following a devastating car accident which leaves his wife Anara comatose, Max delves beneath the polished exteriors of Frankfurt searching for answers, only to find himself caught in a spiral of intrigue. The police suspect that her car was sabotaged, and Max begins to suspect his colleague Patrick's involvement.