Der Kommissar und das Meer - Tage der Angst
Lasse and Ellie Wallin's six-year-old daughter, Stella, has vanished while under the care of her sister, Lucy. Instead of finding Stella, investigator Robert Anders discovers a man's body on the beach, identified as Nils Holm. Clues suggest Nils may have kidnapped Stella.