Der Kommissar und das Meer - Der wilde Jack
Detective Robert Anders faces a new case on Gotland. Suspicion looms over a former inmate renovating the old Warfsholm girls' school into a hotel with his wife. Meanwhile, the renowned chef of a prestigious Gotland hotel is found shot dead in his car.