Der Kommissar und der See - Liebeswahn
The body of 15-year-old Lea Cordes is discovered in Lake Constance. Robert Anders, having returned from Gotland to his childhood home, was the last person to have seen her alive, placing him at the center of the investigation led by young police officer Annika Wagner.