Puss in Boots
You loved him in Shrek, now see where the one-and-only swashbuckling feline found his fame…and a very big pair of boots! Lover, fighter and outlaw Puss in Boots is off on the adventure of his nine lives as he teams up with Kitty Softpaws and Humpty Dumpty for the ultimate showdown with the notorious Jack and Jill.