24Kitchen Gourmet Specials
At 24Kitchen, we have plenty of inspiration for delicious dishes for the holidays. From turkey to game, or cranberries and peach. Be inspired by Hugo as he finds out how the Dutch make their delicious gourmet dishes.
Hugo makes a Tex-Mex stew and a gourmet toastie for the kids. He makes prawns with a mango twist.
Hugo makes stuffed eggplant rolls. For the kids - a knockwurst Christmas tree and mini shakshuka.
Hugo makes a spicy potato rösti. For the kids - frittata and cranberry pancakes with goat cheese.
Hugo makes a salmon fillet with nut crumbs. For the kids - fried pear with speculaas ice cream.