Every Day Fry-Day
Approximately sixty percent of Dutch households have an air fryer, but most people only use the device for fries and bitterballen. That’s a shame, because there is so much more you can make with it! That's why Danny Jansen shows how versatile this mini convection oven is in Every day Fry-day.
Approximately sixty percent of Dutch households have an air fryer, but most people only use the device for fries and bitterballen. That’s a shame, because there is so much more you can make with it! That's why Danny Jansen shows how versatile this mini convection oven is in Every day Fry-day. Full meals like risotto, babi pangang with spicy beans, lasagna, salmon with vegetables, ribeye and delicious potatoes, and excellent breakfasts and desserts like tarte tatin and crumble can all be conjured up in the air fryer. You can skip the ready-made snacks in the frozen section of the supermarket from now on, because every Friday afternoon Danny receives a special guest in his kitchen to make a snack platter together that not only looks tempting, but also tastes incredibly delicious! From now on, the air fryer will have a special place in your kitchen, because: Every day Fry-day!
In this episode of Every Day Fry-day Danny Jansen demonstrates how to make lasagna in the air fryer.
Today Danny Janssen demonstrates how to make chicken, fries and applesauce in the air fryer.
In this episode of Every Day Fry-day, Danny Jansen shows how to cook en papillote in the air fryer.
In Every Day Fry-day, Danny Jansen demonstrates how to make babi pangang in the air fryer.
In this episode, Danny Jansen demonstrates how to make a snack platter in the air fryer.
In this episode of Every Day Fry-day, Danny Jansen shows how to prepare salmon in the air fryer.
In this episode, Danny Jansen shows how to make a vegetarian quiche in the air fryer.
Danny Jansen shows how to make classic potatoes, meat and vegetables in the air fryer.
In this episode of Every Day Fry-day, Danny Jansen shows how to prepare risotto in the air fryer.
In this episode, Danny Jansen demonstrates how to make an Asian snack platter in the air fryer.