Guilty Pleasures
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, famous Dutch people open up about their secret eating habits and share their favourite guilty pleasures. 24Kitchen chef Perry de Man puts an original spin on these dishes.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, famous Dutch people open up about their secret eating habits and share their favourite guilty pleasures. 24Kitchen chef Perry de Man puts an original spin on these dishes. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Will the celebrity appreciate the new take?
Glen Faria visits Perry, and together they make the ultimate cheese soufflé with peanut sauce.
Shirma Rouse visits Perry, and together they make delicious chicken nuggets with Szechuan sauce.
Eddy Zoëy visits Perry, and together they make gnocchi out of noodles and spices.
Barry Paf visits Perry, and together they make a gourmet mac & cheese with langoustine.
Bella Hay visits Perry, and together they make Basque burnt cheesecake with miso and caramel sauce.
Don Karaty visits Perry, and together they make creamy peanut butter ice cream with popcorn brittle.
Jetske van den Elsen visits Perry, and together they make a delicious bamischijf with shrimp.
Fresia Cousiño Arias visits Perry, and they make churrasco with chimichurri and cassava chips.
Ruben van der Meer visits Perry, and together they make babi pangang with atjar.
Twan van Steenhoven visits Perry, and together they make a delicious poutine with crispy bacon.