What's For Dinner?
The holidays will be a breeze with these easy and delicious recipes shared by What’s for Dinner? Cooking itself will become part of the festivities when you prepare these delightful dishes.
Sinterklaas is just around the corner, so Jet prepares delicious Dutch pepernoten.
Job and Perry share their best pork belly roulade, with Romanesco broccoli and hasselback potatoes.
Hugo shares a vegetarian version of a popular Christmas dish that can be easily made ahead.
Hugo gives duck, his favorite type of meat, an Asian twist and teaches how to cook it to perfection.
Job and Perry are smoking salmon themselves. Absolutely delicious and surprisingly easy.
In this episode, Job and Perry commit to making a showstopper for Christmas breakfast.