Eveline's Asian Streetfood
In Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu shows us how to prepare the most delicious Asian dishes in under 15 minutes. She will teach us how to make tasty Asian street food recipes at home. She explains step-by-step how to quickly and easily put something delicious on the table. Each episode features different cuisines, allowing us to discover favorite street food dishes from around the world.
In Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu shows us how to prepare the most delicious Asian dishes in under 15 minutes. Eveline Wu is a chef and owner of eight restaurants. In each episode, she shows us how to make tasty Asian street food recipes at home. She explains step-by-step how to quickly and easily put something delicious on the table. Each episode features different cuisines, allowing us to discover favorite street food dishes from around the world. From now on, you can make the most delicious street food right at home.
Eveline is making cheese buldak, a very spicy chicken with cheese, and a Thai banana roti.
Eveline shares two healthy yet tasty recipes: Shanghai-style pork-belly and stuffed peppers.
It's time for a classic Chinese dish: kung pao chicken. Eveline also prepares Singapore noodles.
Rico Verhoeven helps Eveline with preparing black pepper beef and she shares three oyster recipes.
Find out how to make Eveline's favorite dish: soy sauce chicken. Learn an easy tofu pad thai recipe.
Upgrade your lunchbox into a bento box with these tasty snacks and learn the recipe for miso soup.
Dive into the ocean with Eveline today with these recipes for lobster, sea bass and scallops.
Learn how to make pho and spring rolls and give Vietnamese coffee made with egg yolks a try.
Go back to Eveline's roots with the recipe for San Fen dumplings, made in a hotpot.
Enjoy two tropical recipes shared by Eveline: pineapple fried rice and mango pomelo.