Cooking for One Week
In this program, Danny Jansen gives you the ultimate cheatsheet of recipes for when you have little time to cook. By preparing them on the weekend, these recipes will help you save time on the weekdays and allow you to put a delicious, fresh meal on the table.
Less time to cook? Danny Jansen steps in to reveal the ultimate cheatsheet of recipes.
Today, Danny is making a delicious vegetable stir-fry with green beans and prawns.
Little time to cook? These recipes from Danny Jansen get onto the table in no time.
Today, Danny makes a salmon, leek, macaroni pie (quiche) with dill cream sauce and a fresh salad.
Today, Danny makes braised beef with oven potatoes, green beans, and caramelized pearl onions.
Today, Danny makes macaroni with chive sauce, spinach, green vegetables, and pine nuts.
Today, Danny is making puff pastry shells filled with a rich ragout and an arugula-leek salad.
Today, Danny makes grilled green asparagus, braised leek, a salad of baby potatoes and cream cheese.
Little time to cook? Danny Jansen helps you with the tastiest and quickest recipes.
Today, Danny makes fried goat cheese with honey-mustard sauce, mashed potatoes and chicory salad.
Little time to cook? Danny Jansen helps you out with the quickest and the tastiest recipes.