Favourites By
This delightful new cookery series features a mix of 24Kitchen chefs and known home cooks preparing their favourite dishes. Each chef talks about the recipe and why it is their favourite, allowing the viewer to follow in its preparation. Their favourites could range from a cake to a complete dinner, so every episode features something different.
Chef Lange Frans makes spaghetti with tomato sauce and meatballs with a recipe from his father.
Hugo Kennis crafts multiple dishes featuring balsamic-lacquered duck breast and braised veal cheek.
Estée Strooker goes all out with chicken ragout, pancakes with limoncello, and spicy red iced tea.
Home chef and singer Brace makes spinach stew with sweet corn, minced meat, and a fun fruit punch.
Vivian Reijs shares her breakfast: egg muffins, a green smoothie, and banana zucchini pancakes.
Mounir Toub prepares a delicious quince tarte tatin with blood orange parfait and pomegranate gel.
Tooske Ragas makes her green salad with cucumber and pasta from the mountains with tuna and bacon.
Chef Danny Jansen makes his version of the deliciously Dutch Frikandel - fried minced meat sausage.
Olcay Gulsen makes a creamy tomato sauce and parmesan with quinoa salad and grilled halloumi.
Caroline Tensen and her daughter, Lotte, team up to make irresistible polenta bites and oxtail soup.
Actor and comedian Ruben van der Meer prepares a vegetable spaghetti and an apple tart dessert.