Jamie & Jimmy's Food Fight Club
Jamie Oliver and Jimmy Doherty have been best mates since before school and have always shared a passion for good food. That’s why - now they’re all grown up, - they’ve come home to Essex, and opened their own little pop-up café at the end of Southend Pier.