Cold Prey
A group of friends on a snowboarding trip in Jotunheimen face disaster when one breaks their leg. With no phone signal or signs of civilization, they seek shelter in an abandoned mountain hotel. As night falls, they discover horrifying signs that they may not be alone.
It’s the middle of winter. A group of friends head out on a snowboarding trip in the Jotunheimen mountains. On a steep slope, one of them takes a nasty fall and breaks their leg. There are no signs of other people, and their phones have no signal. In the distance, they spot a mountain hotel and decide to seek shelter. The hotel is empty and quiet, clearly abandoned years ago. The phone lines are dead, and the group realize they must spend the night there. But surrounded by mountains and darkness, they find horrifying signs that they are not as alone as they thought.