Cold Prey II
In winter 2006, four young people were brutally killed in the Jotunheimen mountains. Only Jannicke survived. Freezing and weak, she fights her way back to civilization and is brought to a small local hospital. When she awakens, the hospital is dark and deserted. Alone, she creeps through empty corridors, afraid the nightmare isn’t over.
In the winter of 2006, four young people met a brutal death in the Jotunheimen mountains. Only one young woman survived. Freezing and weak, Jannicke fights her way back to civilization. At the small local hospital, the staff suspects nothing out of the ordinary, but then the bloodied and battered young woman is brought in. Shortly after, Jannicke awakens in her hospital bed. The hospital is shrouded in darkness and not a living soul is to be seen. Alone, she creeps out into the empty corridors, dreading the nightmare is not yet over.