Perfect Strangers
“Perfect Strangers” is a comedy about friendship, marriage, and infidelity. A group of friends gathers for their annual hunting dinner, and the host proposes a game: everyone must place their phone on the table and share all calls and messages for the rest of the evening. Some have nothing to hide, while others must play along to avoid suspicion.