From 23.99 zł a month for 3 months
Tomek and Ania have decided to get married. The wedding will take place in the countryside, where Tomek has relatives that he has not spoken to for a long time. Tomek's mother and brothers to be passionate people, and Ania learns that a simple family conversation could easily devolve into an argument. But when Tomek's long-absent father shows up unexpectedly, the sparks are about to fly.