Czerwony pająk
The shocking story of a serial killer, active in the 1960s, in the Polish People’s Republic. The screenplay is inspired by Kraków legends. One tells the fictional tale of Lucjan Staniak, the “Red Spider”, the other, based on true events, follows Karol Kot, the teenage “Vampire of Kraków”, who shocked the nation and fascinated the media.