Volta
Bruno Volta can see inside people, and so, is a master at solving mysteries. One day, his friend Agnieszka meets a girl named Wiki. She in turn finds a precious artefact in the wall of an old building - the crown of Casimir The Great. Our hero will do anything to make big money, but his rival is also smart.
Bruno Volta is a real killer at solving mysteries and seeing inside people. One day his sense of trickery and money-making is placed on full alert. His much younger partner, Agnieszka, meets a girl named Wiki under unusual circumstances . His new friend finds a mysterious and very precious item in the wall of an old house. Volta goes after it and is ready to do anything in order to own that item. However, it won't be easy, because the innocent looking Wiki is, in fact, a worthy rival and not a 'weak' female.