Necaxa
Eva Longoria enlists Rob Mac and Ryan Reynolds to help reignite the soul of one of Mexico’s most storied football clubs, Club Necaxa; players, fans and even skeptics join the emotional journey as “Los Rayos” hope to one day rise again.
Eva Longoria enlists Rob Mac and Ryan Reynolds to reignite the soul of one of Mexico’s oldest and most storied football clubs, Club Necaxa. “FX’s Necaxa” is a bilingual docuseries chronicling a turbulent, transformational time marked by staff shake-ups, career-defining injuries and the relentless grit of a football team determined to defy expectations and deliver hope to its city of Aguascalientes, Mexico. Though its legacy has flickered in and out of the national spotlight, a passionate core of diehard supporters continues to believe, clinging to the dream that their beloved “Rayos” will one day rise again. Following the emotional journey of the players, fans and even the skeptics, viewers are brought onto the training pitch and into the locker room as Los Rayos chase a dream that lightning can strike again. A portrait of faith, resilience and the enduring power of hope, the docuseries dives into the lives and dreams of the people who surround Club Necaxa.
New Head Coach Nicolas Larcamón arrives with a radical vision to reshape the team.
Veteran Diego de Buen channels the Club’s golden era to rally after a crushing loss.
Riding a surge of fan energy, Eva Longoria books a GQ Mexico cover with Club Necaxa’s rising stars.