The Murky Stream
In lawless Joseon, the once-clear Gyeonggang River has turned into a murky stream. Siyul hides a troubled past, Choi Eun dreams of becoming the country's greatest merchant, and Jung Chun aspires to be an upright official. Their fates intertwine as they each fight to shape a world of their own.
A sharp-eyed worker named Siyul catches the eye of Mudeok, a low-ranking Mapo bandit.
Siyul reaches breaking point. Eun finally starts a new job, and Chun becomes an officer.
Chun is framed, Eun's petition brings trouble and Siyul faces a nightmare from the past.
The Senior Guardian General's scheme is revealed and the Mapo bandits launch a revenge mission.