My Father Marianne
After breaking up with her boyfriend, Hanna, 28, returns to Alingsås for a temp job at the local news. When her beloved dad, the bearded priest, reveals he wants to be Marianne, Hanna's world is turned upside down. But for Marianne there is no turning back. A warm feel-good story about the courage to be yourself and the joy of being loved for who you are.