The Last Summer
Public Prosecutor Selim Kara is an idealist person. When the gang leader Selçuk, whom he had previously arrested, entrusts his son Akgün to Prosecutor Selim, events will take place between Selim and Akgün that will change the life of Selim's estranged family as well. Akgün, a rebellious young man who grew up in a criminal world will learn about loyalty, friendship and love on this journey.
Selim has a plan to bring Akgün, who accepts Sare's offer, into the Sancaktar family.
While Emel wants to take Naz away after Soner's shooting, Akgün will cooperate with Cihan.
As Cihan Sancaktar's reaches Yağmur, the tension grows between Akgün and Yağmur.
In the final episode, what will Yağmur and Akgün do while Selim decides to start all over again?