A Miracle
Ali Vefa, a genius with savant syndrome, finishes medical school despite his disability and all the prejudices he encounters. After completing his internship, it's time for Ali to specialize. Ali will start to work at the hospital where his godfather, Adil Erinç, is the chief physician. Although the hospital staff is prejudiced against this, Ali will eliminate all prejudices in time.
After Ferman's foster family application is rejected, the baby must stay in the nursery for a while.
After Tanju becomes the head physician, a competition begins in the team, and the best one will win.
As the competition for chief assistant continues, Ali has some things to make right in his life.
Ali is torn between Nazlı and his father, and the new case in the ER causes Ali to face his fears.
As Nazlı thinks she has lost Ali, she tries a new way to save their relationship.
The clash between Ferman and Tanju and its effect on Ali and Nazlı causes unexpected consequences.
With Ferda's arrival from the conference, the duel between Ferman and Ferman is ignited again.
When the surgery department is entrusted to Doruk and Demir, they must decide on a critical case.