New Wine In Old Bottle
The medical team that came to the village in the late 1990s placed an intrauterine contraceptive device in all women with at least three children. As the men of the village sit down and ponder what the device worn by the women is, they conclude that the state has wired them through a series of misunderstandings. Until this misunderstanding is cleared up, everything in the village will change.
The medical team that came to the village in the late 1990s placed an intrauterine contraceptive device in all women with at least three children. As the men of the village sit down and ponder what the device worn by the women is, they conclude that the state has wired them through a series of misunderstandings. Until this misunderstanding is cleared up, everything in the village is set to change.