Hadi Be Oglum
Ali dedicates his life to his son Efe, who has a communication problem. Efe is not a child who laughs and plays and responds to what he hears. Ali feels lonely as he tries to connect with his son. His greatest desire is to know that his son understands him. The father's love for his son, which carries the memories of his father, his mother, and the woman he loves, will shape their lives.