Cherry Season
Öykü, a textile and fashion design student, is a smart and beautiful girl. She tries very hard to deliver her drawings to the famous fashion designer Önem Dinçer, who she models herself on. Öykü finally manages to catch her attention. Meanwhile, she meets the love of her life, Ayaz Dinçer. As Öykü climbs the ladder of success in the fashion world she dreams of, she will taste true love with Ayaz.
Öykü flees to Italy on their honeymoon, and Nazmi, whom she met there, will change Öykü's life.
Öykü becomes the new owner of Atlantist. The woman who enters Mete's life will change Öykü's life.
Önem moves in with Öykü, and a newspaper report increases tension. Mete gets closer to Naz.
Due to the news, Öykü loses a job. Meral and Cem move in with them. Öykü asks someone for help.
Bülent proposes to Meral. Ayaz leaves the house. Ayaz's revealed secret shakes the marriage.
Seeing her fight with Ayaz, the couple gives up taking a job from Öykü. Naz envies Şeyma for Mete.
Öykü moves in with mom wishing to open a store with Şeyma. She plays a funny waiting game with Ayaz.
Öykü takes a pregnancy test. Şeyma thinks that Mete will marry Naz. Burcu is jealous of Emre.