From 179.90 TL a month for 3 months
Farah, a surgeon, flees her country with her son Kerim, and seeks refuge in Istanbul. Struggling to survive, she works as a cleaner to pay for her son's treatment. Finding herself caught up in a murder scene, Farah gets involved with the mafia.
Farah tries to dissuade Tahir from his plan for revenge. Ali Galip's death will causes shock.
Upon learning of Behnam's plan about his uncle, Tahir and Farah abduct Mahmodu from the hospital.