Forbidden Apple
Yıldız's life changes when she meets Ender Argun. Ender's goal is to include Yıldız in her divorce plan from Halit. Her sister Zeynep starts working in Halit's partner Alihan's company. While Yıldız chases her dreams, Zeynep embarks on new beginnings where she encounters events that she could never have imagined.
Dogan blames Yildiz, Ender, and Handan for how they ran the company in his absence.
Baffled by Zeynep's arrival, Yıldız tries to dissuade her sister from forgiving what's been done.
Doğan's enraged by the fact that Yıldız is missing. Doğan realizes he still has feelings for Yıldız.
Yıldız and Doğan start getting intimate. Meanwhile, Ender tries to get closer to Engin.
After suffering a significant blow from Doğan and Ender, Yıldız puts her revenge plans into effect.
Zeynep and Engin's engagement shocks everyone. Ender finds the ultimate solution to win Doğan over.
Caner loses her trust in Kumru. Will Ender be able to reveal Zeynep and Engin's secret?
Kumru decides that Selim is the person of her dreams and decides to continue playing the game.
Ender realizes that her pregnancy was a conspiracy by Yıldız and resents her more than ever.