The Talkers
"The Talkers" brings the funniest, most unusual, and absurd stories of ordinary people to the stage with comedian Hasan Can Kaya's unique humor and sharp wit. This talk show, where sincerity and unfiltered humor reach their peak, is full of confessions and surprises. Hasan Can Kaya selects the most courageous "Talkers" and ignites a storm of laughter with his improvised jokes and questions.
"The Talkers" brings the funniest, most unusual, and absurd stories of ordinary people to the stage with comedian Hasan Can Kaya's unique humor and sharp wit. In this interactive talk show, where sincerity, authenticity, and unfiltered humor reach their peak, every moment is filled with unexpected confessions and surprises. Hasan Can Kaya carefully selects the most courageous "Talkers" from the audience and ignites a storm of laughter with his spontaneous, improvised jokes and questions. With its dynamic and original format, "The Talkers" breaks new ground in the world of comedy, making a difference with real human stories that prove that “every person is a different world” and leaving an unforgettable impression on the audience with each episode.
"The Talkers" brings the funniest stories to the stage with Hasan Can Kaya's humor and sharp wit.