A Mother's Oath
Süreyya's perfect life is turned upside down when her husband Nazım is shot. Shaken a second time by the news that a young girl has also been killed on her husband's boat, Süreyya's real blow comes when she finds her son Can's lifeless body. Unable to breathe, Süreyya must also confront the fact that she has been deceived for years by the man she thought was her life partner. From now on, she will live to clear her son's name and ensure that the real killers are brought to justice.