My Wonderful Life
In a world of deep chasms and privileged people, there is a young girl: a scholarship student, a mathematics champion… Despite being surrounded by lovelessness and harshness, she struggles to keep her dreams alive. The injustice woven into every fiber of life forces her to make a fateful choice—to become an outlaw. When young Şebnem decides not to resist this course any longer, the sweet course is shaken by the arrival of an unexpected guest, throwing her into a dangerous storm.
In a world of deep chasms and privileged people, there is a young girl: a scholarship student, a mathematics champion… Despite being surrounded by indifference, lovelessness, and harshness, she struggles to keep her dreams alive. Yet, the injustice woven into every fiber of life forces her to make a fateful choice—to become an outlaw. And young Şebnem decides not to resist this course any longer, but to harness the wind at her back: Şebnem, the bride of the Gümüşçüler family, the queen of high society. With her beauty and style, she dazzles everyone. She enjoys a splendid life with her two children and her distinguished husband. And to secure the house she desires, she devises plans no one could ever imagine. But this sweet course is shaken by the arrival of an unexpected guest, throwing her into a dangerous storm. From Şebnem’s shadowy past emerges Niyazi, determined to destroy the life she has built with unimaginable sacrifices. To rid herself of the threat Niyazi poses, Şebnem will do whatever it takes. Yet, nothing will go as she planned, and she will find herself in the midst of a grueling battle for survival. As she fights the monsters alone, Şebnem will discover her true self—and with courage, she will rewrite her story from the very beginning.
Şebnem vows to escape her unjust past and criminal charges, facing a brutal fight for survival.
Şebnem’s hospitalization shakes the public. The tension between Onur and Aysel rises.
A threat message rattles Şebnem while she is already shaken from the slander against Mesut.