Love, Reason, Get Even
Esra finds herself surrounded by the news of her ex-husband Ozan, and his appearance on TV and billboards. Ozan, who was stone broke when Esra broke up with him, becomes a different person. Esra makes no headway. Ozan, who couldn't give alimony to Esra during the divorce, offers money to her. Esra, who is humiliated and refuses the money, tries to get Ozan again. However, Ozan has changed a lot.