Innocence
Bahar's married and has two children. Her life changes when her 19-year-old daughter Ela falls in love with the wrong man. Ela's first love is not a student of her age, but her father's 35-year-old boss, who is about to marry someone else. Bahar tries to save her daughter from this relationship, but she fails to stop what's about to happen. The family's life changes forever on Ela's 19th birthday.
İlker is detained during his wedding. As Ela wakes up, the litigation process begins.
İlker and Ela's relationship comes to light. Evidence about İrem changes the course of the trial.
İlker and Ela confront each other at the crime scene. Ela remembers her lost baby.
İrem and İlker get divorced. Ela confronts the fact that her life will never be the same.
Hale learns about Harun and Bahar's cooperation. Ela runs away from home. And İlker is after Ela.
Bahar is accused of selling her daughter's case. Big troubles await the Ilgaz family.
Ela's committee report changes everything. Bahar and Harun solve the mystery of the incident night.