Touch the Sound
Tämä dokumentti syventyy ääneen, rytmiin ja aikaan maailmankuulun, lähes kuuron perkussionistin Evelyn Glennien kokemusten kautta. Glennie esittelee ainutlaatuista kykyään tuntea värähtelyjä ja osoittaa kiehtovasti, kuinka havainnoimme maailmaa äänen kautta jopa kuulematta sitä.