O da Joana
Tässä ohjelmassa Joana valmistaa kirjaansa perustuvia reseptejä. Resepteistä syntyy yksinkertaisia, mutta todella herkullisia annoksia perheelle ja ystäville. Mottona on uusiokäyttö.