Cadernos Da Filipa
Cadernos da Filipa esittelee jaksoissaan useita uusia reseptejä, joita hän on kirjoittanut muistivihkoihinsa vuosien mittaan. Niin henkilökohtaisemmat ja muistojen kyllästämät kuin hauskat ja uudemmat, resepteistä jokainen löytää itselleen sopivimmat.