Doces do Ofício
Doces do Ofício -sarjassa Francisco Moreira esittelee leivonnaisten parhaimmistoa. Hän paljastaa erilaisten jälkiruokien tekemisen helppouden ja kattaustapoja. Jokaisessa jaksossa on oma teemansa. Upeita makeisia, jälkiruokia, joissa leivontatekniikat yhdistetään korkealaatuisiin raaka-aineisiin, ja moderni ote perinteisiin makeisiin.