Comtradicao
Arvostettu kokki Henrique Sá Pessoa tekee oman versionsa perinteisestä portugalilaisesta ruoasta matkalla portugalilaisen gastronomian juurille ja palaa vanhoihin resepteihin tuodakseen perinteisen lohturuoan nykyaikaan.
Käväisemme jälleen Ranskassa, missä Henrique valmistaa ranskalaisia perinneruokia.
Henrique tekee Iso-Britanniassa kalaa ja ranskalaisia, makkaraa ja muusia sekä makean leivonnaisen.
Menemme jälleen Italiaan, missä Henrique tekee omia versioitaan sen maailmankuuluista ruoista.
Palaamme Kreikkaan, ja Henrique antaa omaperäisen säväyksen tutulle suosikille tsatsikikastikkeella.
Palaamme Pohjois-Afrikkaan, ja Henrique tekee Marokossa klassisia ruokia, kuten kuskusia ja ktefaa.
Henrique palaa Libanoniin tekemään tunnettuja ruokalajeja, kuten falafelia ja shawarmaa.
Henrique palaa Thaimaahan, jonka ruoat tunnetaan hyvin sekä makeista että suolaisista mauistaan.
Henrique laskeutuu Japaniin tekemään kolme maalle tyypillistä mutta vaikuttavaa ruokalajia.
Keittiömestari Henrique päättää tämän kauden laskeuduttuaan Intiaan varsin maukkaissa merkeissä.