Tour Du Faso
Tour du Faso seuraa kolmea ulkopuolista Afrikan suurimmassa pyöräilykilpailussa aavikon läpi. Eurooppalaisen perfektionismin ja afrikkalaisen todellisuuden keskellä he tavoittelevat unelmiaan intohimoisesti. Tarkoituksena ei ole voittaminen, vaan kokemus itsessään, tarjoten vilauksen kaupallistumista edeltävistä vuosikymmenistä. Osallistuminen on kaikki kaikessa, kun pääpalkinto on 25 000 euroa.