Luurosvo
Pluton luun esiinkaivuuta haittaavat kultapiiskuallergia ja taskurotta, joka käyttää luuta tunnelinsa koristeena. Pluton ja taskurotan riita luusta päättyy, kun myös taskurotalle kehittyy kultapiiskuallergia.