Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Dokumentti kertoo kahdesta naisesta, jotka pyöräilevät USA:n halki Kanadasta Meksikoon suurta vedenjakajaa pitkin. Ainutlaatuinen seikkailu Kalliovuorten syrjäisimmillä alueilla koskemattoman luonnon ja villieläinten keskellä. Upea matka, jonka aikana he kulkivat 4 000 kilometriä ja kiipesivät 60 000 metriä. Päivä toisensa jälkeen se pakotti heidät kohtaamaan omat rajansa, voimansa ja haurautensa sekä koetteli heidän suhdettaan. Sillä jokainen matka on rakkaustarina.