Le Havren Aaveet
Le Havressa, teollisessa satamakaupungissa Luoteis-Ranskassa, huoneiston savupiipusta löytyy muumioitunut ruumis. Ylikomisario Ariane Salles lähetetään tutkimaan tapausta yhdessä ystävänsä ja kollegansa Gaspard Lesagen kanssa. Tunnelma tiivistyy, kun he yrittävät tunnistaa vainajan. Paikallinen arvostettu perhe näyttää liittyvän tapaukseen.