Hallåhallå
Lämminhenkinen komedia rakkaudesta ja kapinoinnista. Aikoinaan Disa, Laban ja heidän kaksi lastaan olivat yhdessä. Nyt Disan aviomies on löytänyt uuden rakkaan, uudet vaatteet ja täysin uuden tulevaisuuden, kun taas Disan elämä vaikuttaa jämähtäneen paikalleen – kunnes eräänä päivänä se saa yhtäkkiä yllättävän käänteen.