Takk for turen
Eläköitynyt hiihtäjä hoitaa sairasta ex-valmentajaansa käyden läpi heidän yhteistä menneisyyttään. Roland ja Bertil asuvat yhdessä syrjäisessä maalaistalossa Itä-Norjassa, mutta Bertilin syöpädiagnoosi luo varjon heidän suhteelleen, ja he huomaavat osiensa vaihtuneen. Rolandin täytyy huolehtia entisestä valmentajastaan ja kumppanistaan, joka kieltäytyy kaikesta elämää pidentävästä hoidosta. He muistelevat suhdettaan ja uriaan, vaikka Rolandin pitää myös miettiä tulevaa elämäänsä ilman Bertiliä.