Walk with me
Sotilas Thomas loukkaantuu vakavasti Afganistanissa ja vapautetaan armeijasta. Hän katkeroituu, mutta aikoo palata palvelukseen ja ponnistelee kuntoutuakseen. Hänen tyttöystävänsä Nina yrittää tukea häntä parhaansa mukaan. Eräänä päivänä Thomas kohtaa balettitanssija Sofien, joka tajuaa nopeasti Thomasin tarvitsevan apua voidakseen saavuttaa tavoitteensa.
Sotilas Thomas loukkaantuu vakavasti Afganistanissa ja vapautetaan armeijasta. Hän katkeroituu, mutta aikoo palata palvelukseen ja ponnistelee kuntoutuakseen. Hänen tyttöystävänsä Nina yrittää tukea häntä parhaansa mukaan. Eräänä päivänä Thomas kohtaa balettitanssija Sofien, joka tajuaa nopeasti Thomasin tarvitsevan apua voidakseen saavuttaa tavoitteensa. Aluksi Thomas ei innostu Sofien tarjouksesta, mutta sitten hän tajuaa tarvitsevansa sitä ja suostuu. Treenaaminen auttaa, Thomas edistyy, ja jokaisen pikkuaskeleen myötä hän ilahtuu yhä enemmän – mutta myös ihastuu Sofieen yhä syvemmin.